sábado, 3 de abril de 2010

Presentació "Los Inocentes Hijos de Dios" Biblioteca Comarcal Amposta 26/03/2010.

Tal i com vaig prometre en una anterior entrada, aquí teniu el vídeo sencer de la presentació de la meva novel.la que vam fer a la biblioteca el passat dia 26. Desitjo que vos agrade, sobretot la meva simplicitat!!!




He decidit dividir la presentació principal i sencera que teniu a dalt segons les intervencions per a facilitar un poc més la seva visió.

Intervenció de Joana Serret i Regidora de Cultura MariMar Panisello:



Intervenció del filòleg Pep Carcellé dividida en dues parts.
1a. Part:




2ona. Part:


 


Intervenció de Pere Perellon; jo, és clar, com l'autor del llibre:




2 comentarios:

  1. MOLT EMOCIONANT, ENHORABONA I FELIÇITATS!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Enhorabona Pere!! Realment estic emocionada i em moro de ràbia de no haver pogut està allí... Lo que has fet i estas aconseguint és impresionant!!!! Una abraçada als 4!! Núria.
    Penja la pressentació de la Ràpita, please!!!!

    ResponderEliminar