jueves, 21 de abril de 2011

Crònica d'un Sant Jordi Anticipat: Amposta 2011.

El dia 19 d'abril es va celebrar, anticipadament, el dia de Sant Jordi. Cal aclarir que el dissabte dia 23 les llibreries també estaran obertes al públic i algunes, con llibreria Gavina, tindran autors signant exemplars. El motiu d'aquest avançament és perquè Amposta es queda una mica "buida" en aquests dies de Pasqua. Res a dir i un aplaudiment per a l'organització i la regidoria de Cultura.
En el meu cas m'anat bé ja que el dissabte treballo i no podré assistir. Així que vaig aprofitar a la tarda per deixar-me veure i, si algú m'ho demanava, signar algun exemplar. La primera visita la vaig realitzar al Quiosc del Canal i després a la llibreria Gavina. Un ratet de tertúlia amb Adela i Clara. 
Després, cap a la zona del Castell. 
La primera novetat que em vaig torbar va ser a l'autor d'uns contes populars que ell ha creat de l'Amposta antiga de principis de segle XX ajuntant fotos d'aquella època, "Els Encàrrecs de Miquelet". Jesus Serrrano i jo ens vam fer una foto per guardar el record i vam estar parlant del seu original treball i les dificultats que té la publicació. 

Després vaig anar a veure la singular exposició de Dracs que hi havia a la planta baixa de la Biblioteca. Una obra també molt original de la que vos passo unes imatges.


Després de veure aquesta mostra de Dracs, tota la tarda per la zona del Castell saludant a gent, signant algun que altre exemplar de "Los Inocentes Hijos de Dios" i veient l'espectacle musical que es realitzà fora a l'esplanada.
Ara, fins dissabte, que, si no passa res, estaré durant el matí a la llibreria del Mercat a La Ràpita.

3 comentarios:

  1. Molt bé Pere, les fotos molt interessants. Em vaig enterar que s'havi adelantat el Sant Jordi a Amposta quan ho vas dir tu, no es va fer publicitat? potser amb més publicitat hagués anat més gent, jo ho vaig comentar amb gent de la feina i ningú ho sabia. Però almenys tenim els teus comentaris que ens assabenten de tot. Moltes gràcies.

    ResponderEliminar
  2. Doncs jo estava treballant i fins ara no he sabut res d'aquest avançament de Sant Jordi.

    Miguel.

    ResponderEliminar
  3. Possiblement es va fer publicitat per la població i comerços, ja que van enganxar cartells, però jo també em vaig enterar un dia abans i per mig del diari El Punt. Possiblement hagi fallat una mica la propaganda, però també queda el dissabte que obriran totes les llibreries d'Amposta i podreu comprar llibres.

    ResponderEliminar