domingo, 24 de abril de 2011

Sant Jordi 2011 a La Ràpita.

Excel.lent dia de Sant Jordi que va fer ahir a La Ràpita. Aquesta imatge la vaig recollir per mostrar-vos un instant de com estava la Plaça Carles III pel matí: plena de gom a gom.


Durant el matí molta afluència de públic lector el qual va poder triar entre la diversitat de novetats literàries i d'altres que ja tenien el seu temps però que algú les busca igualment. 
Jo, vaig estar signants llibres a la parada que la llibreria del Mercat va ficar. Allí, vaig signar uns quants exemplars de la meva novel.la. El més curiós va ser que li vaig dedicar un exemplar a una ampostina, cosa normal si anem a mirar ja que molts ampostins tenen una segona residència aquí a n'aquesta magnífica ciutat costanera.  Per la tarda, suposo que va anar igual de bé. Jo, treballant; per tant, per a mi, Sant Jordi, ja havia acabat.
Fins el proper any!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario