jueves, 14 de julio de 2011

Club de Lectura La Ràpita.

El dia 04/06/2011 vaig tenir el plaer d'ésser invitat pel Club de Lectura de la Ràpita a una tertúlia que, com a protagonista, tindria la meva novel.la "Los Inocentes Hijos de Dios" . Es va celebrar en un prestigiós restaurant de la ciutat. Jo, encantat, vaig acceptar doncs era la primera vegada que un club de lectura em cridava per a parlar sobre el meu treball. 
No sabia el què m'esperava!!!!

Alguns dels membres del Club i la Regidora de Cultura de la Ràpita Amparo Pérez.
Un cop finalitzades les presentacions vam passar a l'acció. Jo, emocionat igual que un crio quan li donen el seu primer regal, vaig poder gaudir de l'immens interès que la novel.la havia despertat als membres d'aquest Club. Preguntes, n'hi van haver de tot tipus, però "Juanjo", el protagonista principal, va ser el que més demandes d'informació va tenir, encara que el context on es reprodueixen els fets i algunes dades sobre la ciutat de València també van tenir el seu moment. 
Crítiques constructives també en van haver a les quals vaig intentar respondre, o més bé sortir-me'n, lo millor possible. 
Després, per finalitzar l'acte, unes emocionants paraules d'agraïment i d'acomiadament que, la ja ex regidora de Cultura, Amparo Pérez, ens va oferir. I cosa inesperada, em va caure un regalet: una magnífica ploma estilogràfica ben bonica.

Moment d'intervenció d'Amparo.

Per finalitzar l'acte, com no, vaig tenir que dedicar tots els llibres dels membres del Club de Lectura que m'ho van demanar -possiblement, la feina més feixuga per a mi-.


Va estar un plaer i goig poder gaudir d'aquesta vivència, la primera. Una vivència que crec, poc a poc, s'anirà repetint al llarg dels anys i dels pròxims treballs que, en breu, veuran la llum.

No hay comentarios:

Publicar un comentario